Godło Polski umieszczone w tarczy, według wzoru i kolorystyki zgodnych z ustawą

Przedszkole Nr 1
im. Janusza Korczaka
w Bełżycach

Grupa VI

Konsultacje

Agnieszka Adamczyk: Poniedziałek godz: 16.30 - 17.00

Anna Olszak-Pluta: Wtorek godz. 16.30 - 17.00

 

 

 

Ramowy rozkład dnia

w Przedszkolu Nr 1 im. Janusza Korczaka w Bełżycach

w roku szkolnym 2019/20

 

6.30 – 8.00

Schodzenie się dzieci: gry i zabawy dydaktyczne wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze rozwijające u dziecka zainteresowania otaczającym światem, zajęcia rozwijające muzyczne, plastyczne i teatralne uzdolnienia dzieci, gry i zabawy wspomagające rozwój ruchowy dziecka,  gry i zabawy tematyczne wspomagające rozwój emocjonalny                       i społeczny dziecka.

 

8.00 – 13.00                REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

 

8.00 – 8.45

Zabawy swobodne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela, zabawy integracyjne; zabawy ruchowe.

Przygotowanie do śniadania (czynności samoobsługowe; czynności  higieniczno-porządkowe).

8.45 – 9.30

Śniadanie. Po posiłku mycie zębów, czynności samoobsługowe.

9.30 – 13.00

 

Zajęcia kierowane prowadzone przez nauczyciela przedszkola i nauczycieli specjalistów, zabawy swobodne, praca indywidualna z dziećmi, w tym rewalidacja i pomoc psychologiczno-pedagogiczna, pobyt na dworze, przygotowanie do obiadu:

Przygotowanie do II śniadania, II śniadanie

Poniedziałek:

Katecheza 11.30 – 12.00

Rytmika 12.00 – 12.30

10.45 - 11.15

Wtorek:

J. angielski 10.00 – 10.30

10.45 - 11.15

Środa:

Gimnastyka ogólnorozwojowa 8.00 – 8.30

Rytmika 12.30 – 13.00

10.40 - 11.15

Czwartek:

J. angielski 9.30 – 10.00

Logopedia 10.00 – 10.30

10.40 - 11.15

Piątek:

Katecheza 10.00 – 10.30

10.40 - 11.15

13.00

Obiad, czynności obsługowe

po obiedzie  - 15.10

  • Gr. VI – odpoczynek poobiedni (zabawy relaksacyjne, czytanie literatury dziecięcej); gry i zabawy dydaktyczne wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze rozwijające u dziecka zainteresowania otaczającym światem, zajęcia rozwijające muzyczne,  plastyczne i teatralne uzdolnienia dzieci, gry i zabawy wspomagające rozwój ruchowy dziecka,  gry i zabawy tematyczne wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dziecka; praca indywidualna; pobyt w ogrodzie przedszkolnym;  przygotowanie do podwieczorku;

15.10 – 16.00

Podwieczorek, porządkowanie sali.

 

16.00 – 16.30

gry i zabawy dydaktyczne wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze rozwijające u dziecka zainteresowania otaczającym światem, zajęcia rozwijające muzyczne,  plastyczne i teatralne uzdolnienia dzieci, gry i zabawy wspomagające rozwój ruchowy dziecka,  gry i zabawy tematyczne wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dziecka; pobyt w ogrodzie przedszkolnym

Program edukacji przedszkolnej "Nasze Przedszkole"
opis dokumentutypdata

Program edukacji przedszkolnej " Nasze przedszkole" autorstwa M. Kwaśniewskiej, W. Żaby - Żabińskiej.

pdf11-09-2019[ Pobierz ]
5 118 kB
W co się bawić? - 29/05/2020

 

Witajcie kochane przedszkolaki:)

Zapraszam Was do zabawy dla całej rodziny:

Zabawa ruchowa:

*MARSZ PO KOLE - RYTMICZNY MARSZ W MIEJSCU Z WYSOKIM UNOSZENIEM KOLAN

I WYMACHAMI RĄK NA BOKI, NAPRZEMIENNIE

*PAJĄCZEK - DOTYKANIE PRAWĄ RĘKĄ LEWEJ STOPY( RĘKA ZA PLECAMI,

NOGA ZGIĘTA W KOLANIE).

*KOLANO I ŁOKIEĆ - POWITANIE KOLANA Z ŁOKCIEM W POZYCJI STOJĄCEJ,

DOTYKANIE PRAWYM ŁOKCIEM LEWEGO KOLANA I ODWROTNIE.

*SŁUCHAMY, CO MÓWIĄ KOLANA-SIAD ROZKROCZNY-DOTYKANIE

PRAWYM UCHEM LEWEGO KOLANA I ODWROTNIE.

*JEDZIEMY NA ROWERZE - W LEŻENIU NA PLECACH DOTYKANIE NA PRZEMIAN

PRAWYM ŁOKCIEM LEWEGO KOLANA, LEWYM ŁOKCIEM PRAWEGO KOLANA

 

Zabawa:Miny i minki.

Dziecko mimiką naśladuje polecenia rodzica: - Jesteś smutny, (układa usta w podkówkę).

- Jesteś zdziwiony, (marszczy czoło).

- Jesteś przestraszony, (szeroko otwiera oczy, otwiera usta) tak jakby chciał powiedzieć głoskę O.

- Dmuchaj na płomień świecy, (wykonuje głęboki wdech i wydech).

- Śpij, (zamyka oczy).

 

Zabawa: Witanie się różnymi częściami ciała.

Tamburyn.

Dziecko porusza się podskokami po wyznaczonym miejscu w rytmie wystukiwanym na tamburynie. Mocne uderzenie w tamburyn jest sygnałem do zatrzymania

się. Dziecko:

- Powitaj rękami czoło.

- Powitaj rękami brzuch.

- Powitaj rękami łydki. -Powitaj rękami stopy (łokcie, uda, plecy, uszy, itd.).

 

 

Zabawa Lustro emocjonalne.

Dziecko bawi się z rodzicem. Jedna osoba w parze jest lustrem, druga – przegląda się w nim.

Osoba stojąca przed lustrem wyraża miną, gestem, ruchem ciała różne emocje,

a lustro je powtarza. Po chwili następuje zmiana ról.

 

 

Karta pracy, cz. 2, nr 56, 4-latki.

Dzieci:

oglądają obrazki i mówią o tym, co na nich widzą,

mówią, w co ubrane są dzieci z różnych krajów,

liczą palce, które pokazują dzieci,

mówią, ile lat mają: Ada, Paloma, Diego i Kazuo,

Rodzic kontynuuje rozmowę na temat obrazków. Pyta dziecko:

Jakie są dzieci na całym świecie?

Co to znaczy, że dzieci na całym świecie są takie same?

Co najbardziej dzieci lubią robić?

Rodzic opowiada o krajach, z których pochodzą dzieci przedstawione na obrazkach. Przekazuje ciekawostki na temat kultury tych narodów. Jeszcze raz odtwarza nagrania i wskazuje dzieciom wypowiedzi Polaka, Japończyka, Francuza, Hiszpana.

 

 

Pobawcie się przy piosenkach:

https://www.youtube.com/watch?v=rXz-hKkUvoM

https://www.youtube.com/watch?v=KeKgAM3oUVc

https://www.youtube.com/watch?v=W2cO-mrtsAk

https://www.youtube.com/watch?v=935UBEm0gg0

https://www.youtube.com/watch?v=XqZsoesa55w

 

Może wspólne ćwiczenia?

https://www.youtube.com/watch?v=OcOlysQ7HZE

 

Na zakończenie masażyki:

https://www.youtube.com/watch?v=FuwpCLA7SYY

https://www.youtube.com/watch?v=mf9j8MEdz3Q

 

Wieczorem poczytajcie razem. Może ulubiona książeczka? Może urządzicie wieczór filmowy i obejrzycie ulubioną bajkę?. Pamiętajcie o spacerze.

 

 

Źródło: Przewodnik metodyczny Nowe przygody Olka i Ady, cz. 4, YouTube.

 

 

 

Miłej zabawy podczas wspólnego spędzania czasu:)

 

 

 

                                                                                                                                        E. Paśnik

 

29. 05. 2020. katecheza

 Kochane Dzieci, Drodzy Rodzice oto propozycje na dzisiejszą katechezę

 

Kościół  miejscem spotkania z Jezusem 

Zagadka obrazkowa: Co widzisz na  zdjęciu?

Jest to wnętrze kościoła w ……………

 

 

https://parafia.belzyce.pl/uploads/images/1%20-%20r%C3%B3%C5%BCne/_MG_5661.JPG

 

Na Mszy św. w każdym kościele mamy okazję być z Panem Jezusem najbliżej, jak tylko można.

Są jednak jeszcze inne miejsca w kościele, w których Pan Jezus spotyka się z nami, ale inaczej niż we Mszy św

 

Ołtarz – stół eucharystyczny

Na ołtarzu dzieje się coś bardzo ważnego – odprawiana jest Msza Święta.

 

 

https://blog.wiara.pl/Przyroda/files/2018/09/zz_Siedl_ska.jpg

 

Tabernakulum

 

https://upominkireligijne.pl/userdata/public/gfx/3948/Tabernakulum.jpg

 

Jest to miejsce, gdzie żywy, zmartwychwstały Pan Jezus zawsze czeka, żeby Go ktoś odwiedził.

Ten złoty domek nazywa się „tabernakulum”. W nim dniem i nocą przebywa Pan Jezus w znaku chleba (pod postacią chleba).

Przy tabernakulum zawsze pali się czerwone światełko, które nazywamy wieczną lampką. Witając się z panem Jezusem mówimy modlitwę:

„Niechaj będzie pochwalony Przenajświętszy Sakrament, teraz i zawsze, i na wieki wieków. Amen”.

 

Chrzcielnica i paschał

 

 

https://paslek.re-rum.pl/wp-content/uploads/2018/03/pastoral.jpg

 

Jest i takie miejsce, gdzie zmartwychwstały Pan Jezus po raz pierwszy spotkał się z nami. Powiedział wtedy: „Pójdź za Mną”, i uczynił nas w ten sposób swoimi uczniami i przyjaciółmi. Był to sakrament chrztu każdego z nas.

 

Drodzy Rodzice!

W kościele jest obecny Pan Jezus. Tę prawdę przekazujemy przez prowadzenie dziecka do Domu Bożego

i dbanie o należytą postawę.

 

Żródło: Przewodnik metodyczny: W świecie mojego Boga, internet.

                                                                                                                                             Bożena Dziewicka

Mam przyjaciela - 28/05/2020

Witajcie kochane przedszkolaki :)

Zapraszam do wysłuchania wiersza czytanego przez Rodzica:

Przyjaciel - Jadwiga Koczanowska

Nie musisz mieć przyjaciół stu,
nie musisz mieć dziesięciu,
wystarczy byś jednego miał,
a to już wielkie szczęście.

Przyjaciel to jest taki ktoś,
kto zawsze cię zrozumie,
gdy dobrze jest – to cieszy się,
gdy źle – pocieszyć umie.

Przyjaciel to jest taki ktoś,
kto nigdy nie zawiedzie,
a poznasz go, bo z tobą jest
gdy coś się nie powiedzie.

MAM PRZYJACIELA – @Śpiewanki.tv - Piosenki dla dzieci

https://www.youtube.com/watch?v=mGsicfW_yG8

 

Wypowiedzi dzieci na temat: Kogo nazywamy przyjacielem?

Kartonowe serce, mazak.

Dziecko podaje cechy przyjaciela, które rodzic zapisuje na kartonowym sercu.

Np.: dba o nas, jest pomocny, opiekuńczy, rozbawia nas, czujemy się przy nim bezpiecznie…

Obecna sytuacja nie sprzyja spotkaniom z przyjaciółmi i wspólnym zabawom. Pomyślmy jednak o naszych kolegach i koleżankach i wykonajmy dla nich prezent, który wręczymy przy najbliższym spotkaniu.

 

Wykonanie pracy „Pożegnalny obrazek dla przyjaciela”.

Zapoznanie ze sposobem wykonania prac (według Igora Buszkowskiego).

Dla dziecka: podstawa pudełka po czekoladkach, brystol, szary papier, kolorowy papier, nożyczki, klej.

Ramą obrazka jest podstawa pudełka po czekoladkach. W jej wnętrzu dzieci tworzą dowolną kompozycję, np. góry, jezioro, las, łąkę, miasto… Aby kompozycja była wypukła, część papierów potrzebnych do wykonania pracy dzieci mogą pognieść.

 

Na świecie jest jedno takie miejsce - Piosenki dla dzieci - bajubaju.tv

https://www.youtube.com/watch?v=_04sNV_n3I0

 

Źródło: Przewodnik metodyczny Nowe przygody Olka i Ady, cz. 4, YouTube

 

Miłego dnia:-)

                                                                                   E.Paśnik

j.angielski

Dzień dobry

Zapraszam do wspólnej zabawy z owocami.

https://view.genial.ly/5ec7d751f14dd60d907389fb/presentation-fruit-4-latki

 

Pozdrawiam

Edyta Sobczyk-Wilkołazka

Rytmika z rodzicem.27.05.2020
Witam . Mam dla dzieciaków fajne pioseneczki zespołu Orkiestra Dni Naszych. Proszę pośpiewać z pociechami. Podaje linki:

https://www.youtube.com/watch?v=Mudintn3BM4

https://www.youtube.com/watch?v=imoS6Wkr04w

 

    Życzę miłej zabawy.

 

          Pozdrawiam serdecznie Urszula Wnuk.

Dzień Patrona – 27/05/2020

 

Witajcie kochani:)

Kiedy śmieje się dziecko,

śmieje się cały świat”

                 Janusz Korczak

KORCZAK, KTÓRY NADAL UCZY-

 

 

 

 

Nasz Patron – Janusz Korczak – Poznanie sylwetki Janusza Korczaka, jego życiorysu.

Janusz Korczak - prezentacja multimedialna

https://www.youtube.com/watch?v=cuLJFYoY9l8

 

Janusz Korczak - film animowany

https://www.youtube.com/watch?v=UEs8LlkILkU

HYMN O JANUSZU KORCZAKU

https://www.youtube.com/watch?v=ceASRO0lbFI



Zapraszam Was do wysłuchania treści opowiadania „PRZYGODA MACIUSIA – PRAWO DZIECI DO RADOŚCI I SMUTKU” - tekst opowiadania pt: „Maciuś” K. Kierner.

- potrzebne będą, obrazki z narysowaną buzią wyrażającą radość i smutek.

 

 

1. Rozmowa na temat prawa dziecka do radości i smutku. Każde dziecko ma prawo być radosne, wesołe, a czasami smutne i ma prawo to wyrażać poprzez śmiech, okrzyki radości, przez zabawę lub przez płacz i niechęć do zabawy. W każdej sytuacji dziecko ma prawo zwrócić się ze swoimi emocjami do osób dorosłych i być przez nie wysłuchane.

 

2. Dziecko otrzymuje obrazki z buzią uśmiechniętą i smutną do wyrażania emocji podczas słuchania opowiadania czytanego przez Rodzica.

 

 

3. Słuchanie opowiadania pt: „ Maciuś ”.

Rodzic - przeczyta wam teraz krótkie opowiadanie. W momencie, gdy będzie zadawał pytania, podnieś do góry buzie wyrażającą smutek lub radość, które waszym zdaniem przeżywają bohaterowie opowiadania.

Maciuś przyszedł do przedszkola z mamą. Wszedł do sali i już miał zostać i bawić się z dziećmi, ale postanowił jeszcze raz mamę pocałować i pożegnać się. Mocno przytulił się do mamy i zrobiło mu się smutno, że mama z nim nie zostanie.(Jak czuł się Maciuś?, Podnieście proszę rysunek twarzy wyrażający jego uczucia).

Po krótkiej chwili Maciuś pożegnał się z mamą i podszedł do bawiących się kolegów, którzy budowali zamek z klocków. Maciuś zaczął bawić się z nimi. Razem zbudowali ogromną wieżę zamkową. Maciuś bardzo się cieszył, że wieża jest taka wysoka. Proszę pani, proszę zobaczyć jaką wielką wieżę zbudowaliśmy -krzyczał z radości na cały głos.(Pokażcie teraz rysunek twarzy wyrażający uczucia Maciusia, a następnie rysunek twarzy odpowiadający temu, jak czułby się każdy z was).

Maciuś zmęczył się trochę zabawą i usiadł z boku. Siedział sam i myślał, że chciałby być z mamą, zaczął płakać. Pani nauczycielka podeszła do niego i zapytała go, dlaczego płacze? Chcę do mamy- powiedział Maciuś.(Podnieście rysunek twarzy wyrażający uczucie Maciusia, a następnie rysunek twarzy odpowiadający temu jak czułby się każdy z was).

Pani przytuliła Maciusia i powiedziała, że mama po niego przyjdzie. Koledzy Maciusia bardzo chcieli się z nim bawić. Maciek wiedział już, że niedługo zobaczy się z mamą. Koledzy zbudowali ulice dla samochodów i można było się dobrze bawić. Maciek wziął samochód i jeżdżąc nim po ulicy bardzo się cieszył.

 

Przykłady pytań:

Z kim przyszedł do przedszkola Maciuś?

Z kim bawił się Maciuś?

Co dzieci zbudowały?

Dlaczego Maciuś płakał?

Co zrobiła pani?

Jak więc widzicie, w różnych sytuacjach przeżywamy różne uczucia i każdy z was ma prawo być wesoły, radosny, uśmiechnięty, a czasami smutny.

Ja, chciałabym, aby dzieci były jak najczęściej wesołe, dlatego teraz zapraszam was do zabawy na spacerze:

naśladowanie chodzenia po różnym podłożu i w różnych warunkach. Dzieci naśladują chodzenie, np.

po piasku,

po kamieniach,

gdy wieje mocny wiatr,

przez rwący strumyk,

po głębokim śniegu...

 

Po spacerze zapraszam Was na bajkę, pt: KRÓL MACIUŚ PIERWSZY /Polska animacja | Bajka dla dzieci | Cały film po polsku/

 

https://www.youtube.com/watch?v=BGCRH6pfMec

 

 

Źródło: Adobe Acerobat D..., YouTube.

Miłego dnia:-)

 

                                                                                                                                             E.Paśnik

 

Gimnastyka

Witajcie Przedszkolaki ;)

 

Oto propozycja ćwiczeń dla Was ;)

 

https://www.youtube.com/watch?v=Xw7aNr4vTbc

 

Pozdrawiam

Justyna Giza

Gimnastyka

Witajcie Przedszkolaki ;)

 

Oto propozycja ćwiczeń dla Was ;)

 

https://www.youtube.com/watch?v=Xw7aNr4vTbc

 

Pozdrawiam

Justyna Giza

Dzieci takie jak my – 26/05/2020

Witam serdecznie kochane przedszkolaki;-)

 

 

1. Zaczynamy od zestawu ćwiczeń:

 

Tamburyn.

 

- Zabawa orientacyjno-porządkowa Różne powitania.

 

Dziecko porusza się w rytmie wystukiwanym na tamburynie. Podczas przerwy w grze rodzic mówi, jakimi częściami ciała mają się przywitać ,np.: − Witają się z rodzicem/rodzeństwem kolanami (plecami, łokciami, czołami…). Dźwięki tamburynu są sygnałem do swobodnego poruszania się.

 

- Ćwiczenia wyczucia ciała i przestrzeni – Wiatraczki.

 

Dziecko obraca się wokół własnej osi z rozłożonymi w bok rękami, w jedną i w drugą stronę.

 

- Ćwiczenia rąk i nóg – Spacer raków.

 

Dziecko porusza się tyłem, w siadzie podpartym, w różnych kierunkach.

 

- Podskoki – Skaczące piłeczki.

 

Dziecko podskakuje nisko – przy szybkich uderzeniach w tamburyn, wysoko – przy wolnych uderzeniach.

 

- Ćwiczenia równowagi – Na huśtawce.

 

Dziecko podaje ręce rodzicowi; naprzemiennie wykonują przysiady.

 

- Ćwiczenia dużych grup mięśniowych – Myjemy się po zabawie.

 

Dziecko naśladuje mycie poszczególnych części ciała swojego partnera.

 

- Ćwiczenia uspokajające – Maszerujemy i mówimy rymowankę.

 

Dziecko maszeruje po obwodzie koła, rytmicznie klaszcząc i powtarzając rymowankę: My jesteśmy dzieci, my kochamy słońce, ptaki śpiewające i drzewa szumiące.

 



 

2. Zapraszam do wysłuchania piosenki:

 

Śpiewające Brzdące - Jesteśmy dziećmi - Piosenki dla dzieci

 

https://www.youtube.com/watch?v=7K3_mSb1zRQ

 

Tekst piosenki:

 

1. Czy jesteś z Afryki,
Czy też z Ameryki,
Nie jest ważne gdzie mieszkamy,
Bo jesteśmy tacy sami.

 

Ref: Jesteśmy dziećmi! Chcemy miłości!
Jesteśmy dziećmi! Chcemy radości!
Chcemy by często tulono nas
I żeby miło płynął nam czas.

 

2. Czy mówisz po polsku,
Czy też po japońsku,
Wszyscy dobrze rozumiemy,
Czego tak naprawdę chcemy.

 

Ref: Jesteśmy dziećmi! Chcemy miłości!
Jesteśmy dziećmi! Chcemy radości!
Chcemy by często tulono nas
I żeby miło płynął nam czas.

 

Odpowiedz na pytanie:

 

  • o czym opowiada nasza piosenka?

  • Jak wyglądają dzieci żyjące w innych częściach świata?

  • Co wspólnego ze sobą mają dzieci na całym świecie?

 

 

 

 

 

Dziś wyjątkowy dzień – Dzień Matki, który obchodzimy 26 maja.

 



 

Wszystkim Mamom

 

z okazji ich Święta

 

życzymy spełnienia marzeń,

 

chwil wytchnienia,

 

serdecznych uśmiechów i radości z życia ;-)!

 

 

Życzenia z piosenką: https://www.youtube.com/watch?v=MeRTMshkHJs

 

 

 

 

 

 

 

Kochane przedszkolaki z tej okazji narysujcie na kartce papieru A4 u dołu swoją Mamę. Na tej samej stronie u góry swojej pracy przygotuj miejsce, gdzie umieścisz odcisk swojej rączki namoczonej w czerwonej farbie. Obok twojej rączki mamusia niech w taki sam sposób odbije swoją rękę.

 

A teraz Ty powiedz swojej Mamie jak bardzo ją kochasz i czego jej życzysz, wręcz prezent. I koniecznie zaśpiewaj piosnkę, jak bardzo jest słodka

 

https://www.youtube.com/watch?v=akDS4bRLGqE

 

 

 

 

Źródło: Przewodnik metodyczny Nowe przygody Olka i Ady, cz. 4, YouTube.

 

 

Miłego dnia:)

                                                                                                                                                 Panie z grupy VI

 

 

Rytmika z rodzicem 25.05.2020

Witam Państwa serdecznie. Dziś zapraszam na zajęcia muzyczno- ruchowe z przemiłą Panią. Podaję link:

 

https://www.youtube.com/watch?v=uS5YgPgSOko

 

 

 Pozdrawiam serdecznie

                                            Urszula Wnuk

Niby tacy sami, a jednak inni - 25/05/2020

DZIEŃ DOBRY KOCHANI

Zapraszam Was do wysłuchania opowiadania Agaty Widzowskiej,

 pt" Język migowy ".

https://www.youtube.com/watch?v=nCHCInfWWy4

 

Książka (s. 74–75)

Rozmowa na temat opowiadania.

 

- Jak nazywa się język, którym porozumiewa się Kasia?

- Jakbyś się czuł, gdybyś nie słyszał tego co ktoś mówi?

- Spróbuj, jak Ada zatkać uszy i sprawdzić, czy rozumiesz, co mówi mama.

 

Wyjaśnienie pojęcia tolerancja.

Współcześnie rozumiana tolerancja to szacunek dla wolności

innych ludzi, ich myśli i opinii oraz sposobu życia.

 

Burza mózgów na temat:

 „Jak przekazać rodzicom wiadomość, nie używając słów?”

Rodzic podaje wiadomości, a dzieci je prezentują, nie używając słów.

Np:

Przytul mnie, bo jestem smutny.

Pobaw się ze mną.

Kocham cię mamo, kocham cię tato.

 

Źródło: Przewodnik metodyczny Nowe przygody Olka i Ady, cz. 4, YouTube.

 

 

Do jutra! Pozdrawiam Was

                                                                                                                        E. Paśnik

 

25. 05. 2020. katecheza

Kochane Dzieci, Drodzy Rodzice oto propozycje na dzisiejszą katechezę

Wyrażam miłość mojej Mamie

 

Modlitwa wraz z dzieckiem

„Zdrowaś Maryjo”