Godło Polski umieszczone w tarczy, według wzoru i kolorystyki zgodnych z ustawą

Przedszkole Nr 1
im. Janusza Korczaka
w Bełżycach

Grupa 5

Ramowy rozkład dnia

Ramowy rozkład dnia

w Przedszkolu Nr 1 im. Janusza Korczaka w Bełżycach

z oddziałami zamiejscowymi w Wierzchowiskach

w roku szkolnym 2020/21

 

Grupa V – 5-latki

 

7.00 – 8.00

Schodzenie się dzieci: gry i zabawy dydaktyczne wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze rozwijające u dziecka zainteresowania otaczającym światem, zajęcia rozwijające muzyczne, plastyczne i teatralne uzdolnienia dzieci, gry i zabawy wspomagające rozwój ruchowy dziecka, gry i zabawy tematyczne wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dziecka.

 

8.00 – 13.00 REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

 

8.00 – 8.45

Zabawy swobodne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela, zabawy integracyjne, zabawy ruchowe.

Przygotowanie do śniadania (czynności samoobsługowe, czynności higieniczno-porządkowe).

8.45 – 9.30

Śniadanie.  Czynności samoobsługowe.

9.30 – 13.00

 

Zajęcia kierowane prowadzone przez nauczyciela przedszkola i nauczycieli specjalistów, zabawy swobodne, praca indywidualna z dziećmi, pobyt na dworze, przygotowanie do obiadu:

Przygotowanie do II śniadania, II śniadanie

Poniedziałek:

  • Katecheza: 8.00 - 8.30

 

11.00 -11.15

 

Wtorek:

  • J. angielski: 11.30 - 12.00

 

11.00 -11.15

 

Środa:

  • Gry i zabawy logopedyczne: 10.30 - 11.00

 

11.00 -11.15

 

Czwartek:

  • Gimnastyka ogólnorozwojowa: 8.00 - 8.30

  • J. angielski: 12.00 - 12.30

 

11.00 -11.15

 

Piątek:

  • Katecheza: 8.00 - 8.30

 

11.00 -11.15

 

13.00

Obiad, czynności obsługowe

po obiedzie - 15.10

  • Odpoczynek poobiedni (zabawy relaksacyjne, czytanie literatury dziecięcej), gry i zabawy dydaktyczne wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze rozwijające u dziecka zainteresowania otaczającym światem, zajęcia rozwijające muzyczne, plastyczne i teatralne uzdolnienia dzieci, gry i zabawy wspomagające rozwój ruchowy dziecka, gry i zabawy tematyczne wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dziecka; praca indywidualna; pobyt w ogrodzie przedszkolnym; przygotowanie do podwieczorku.

 

15.10 – 16.00

Podwieczorek, zabawy i gry stolikowe, porządkowanie sali.

 

 

 

Program edukacji przedszkolnej

Program edukacji przedszkolnej " Nasze przedszkole" autorstwa M. Kwaśniewskiej, W. Żaby - Żabińskiej.

 

 

opis dokumentutypdata 
 Program edukacji przedszkolnej  pdf 11-09-2019 [ Pobierz ]
5 118 kB
Wizyta Świętego Mikołaja 06.11.2020

W dniu dzisiejszym odwiedził nas w przedszkolu gość specjalny - Św. Mikołaj i przyniósł nam cały wór prezentów ;)

Cała grupa pięknie śpiewała i recytowała wiersze dla Mikołaja ;)

 

 

 

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

Plan pracy dydaktyczno - wychowawczej na grudzień

PLAN PRACY DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ

NA GRUDZIEŃ 2020 W GRUPIE I (DZIECI 5-LETNIE)

 

 

 

 

 

 

Tematyka:

  1. Tu rosły paprocie……………………..….. .07.12 - 11.12.2020

  2. Przygotowania do świąt………………..….14.12 - 18.12.2020

  3. Święta, Święta................................................21.12 - 25.12.2020

  4. Nadchodzi zima …...................................... 28.12.- 01.01.2021

 

 Zadania:

  1. Nadchodzi zima- poznawanie zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla zimy, nazywanie ich, np.: opady śniegu, szron, szadź, zawieje śnieżne, poznawanie wybranych właściwości fizycznych śniegu i lodu, zwracanie uwagi na zanieczyszczenia, które zatrzymują w sobie, poznawanie charakterystycznych oznak zimy: krótkie dni, niska temperatura.

  2. Święta - poznawanie świątecznych obrzędów, zwyczajów, tradycji ludzi różnych narodowości. Kultywowanie tradycji związanych ze świętami.

  3. Tu rosły paprocie - poznawanie wybranych zwierząt prehistorycznych (dinozaury) i roślin (np. olbrzymie paprocie) występujących w tamtym okresie,

  4. Językowa aktywność dziecka - rozwijanie sprawności całego ciała (w toku wykonywania czynności samoobsługowych, zabaw ruchowych i ćwiczeń gimnastycznych); wyodrębnianie w słowach sylab, określanie ich kolejności; dzielenie słów na sylaby; liczenie sylab w słowach; tworzenie słów rozpoczynających się, kończących się daną sylabą;

  5. Poznawcza aktywność dziecka - uczestniczenie w zabawach rozwijających: aktywność badawczą, umiejętność rozwiązywania problemów, myślenie, wyobrażenia; umiejętność klasyfikowania, uogólniania, rozumowania, przyczynowo - skutkowego, poznawania samego siebie; rozwijanie myślenia logicznego poprzez: zadawanie pytań; łączenie przedmiotów w grupy na podstawie cechy percepcyjnej, np. barwy, wielkości, kształtu, a następnie cech funkcjonalnych.

  6. Samodzielne wykonywanie czynności samoobsługowych − ściąganie ubrań i butów, umieszczanie ich w wyznaczonym miejscu, zakładanie ubrań i butów, korzystanie z toalety, spożywanie posiłków – prawidłowe posługiwanie się łyżką, widelcem.

  7. Rozwijanie ogólnej sprawności ruchowej.

  8. Śpiewanie piosenek, wyrażanie muzyki ruchem, zabawy ruchowo-rytmiczne.

  9. Poznawcza aktywność dziecka rozróżnianie błędnego liczenia od poprawnego,porównywanie szacunkowe liczebności zbiorów, np. poprzez łączenie w pary ich elementów, nakładanie ich na siebie, rozwijanie wyobraźni przestrzennej.

 

Andrzejkowe zabawy

 Dzisiejszy dzień minął nam pod znakiem andrzejkowych zabaw. Było bardzo wesoło i kolorowo ;)

 

 

 

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

 

 

Dzień pluszowego Misia 25.11.2020

Dziś świętowaliśmy Dzień Pluszowego Misia. Nasze przedszkolaki wykonały wspaniałe prace plastyczne, każdy zrobił swojego wymarzonego Misia ;)

 

 

Fot. Justyna Giza

 

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

Święto Niepodległości 09.11-13.11

„Kto Ty jesteś? Polak mały!”
Władysław Bełza

Kto ty jesteś?
Polak mały.
Jaki znak twój?
Orzeł biały.
Gdzie ty mieszkasz?
Między swemi.
W jakim kraju?
W polskiej ziemi.
Czym ta ziemia?
Mą ojczyzną.
Czym zdobyta?
Krwią i blizną.
Czy ją kochasz?
Kocham szczerze.
A w co wierzysz?
W Polskę wierzę.

                                              

                                                                                                                                                                                          fot.Justyna Giza

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

Urodziny Szymona!

Szymonie :)

 

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, spełnienia marzeń,  wspaniałych przyjaciół i dużo zdrówka życzą koleżanki, koledzy i panie z grupy 5!

 

 

 

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

Urodziny Gabrysi!

Gabrysiu :)

 

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, spełnienia marzeń,  wspaniałych przyjaciół i dużo zdrówka życzą koleżanki, koledzy i panie z grupy 5!

 

 

 

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

Nasz czas spędzony w przedszkolu ;)

Nauka, zabawa, czas spędzony razem w przedszkolu to wspaniały czas....

 

 

 

Fot. Justyna Giza

 

 

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

Urodziny Lenki ;)

Lenka :)

 

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, spełnienia marzeń,  wspaniałych przyjaciół i dużo zdrówka życzą koleżanki, koledzy i panie z grupy 5!

 

 

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

Plan pracy dydaktyczno - wychowawczej na listopad

PLAN PRACY DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ

NA LISTOPAD 2020 W GRUPIE V (DZIECI 5-LETNIE)

 

Tematyka:

  1. Jesienne nastroje……………………..….. .02.11 – 06.11.2020

  2. Polska naszą Ojczyzną…………………….09.11- 13.11.2020

  3. Moje domowe zwierzątko...........................16.11- 20.11.2020

  4. Urządzenia elektryczne …......................... 23.11- 27.11.2020

  5. Dbamy o zdrowie...…………………...... ..30.11- 04.12.2020

 

 

Zadania:

  1. Poznajemy przyrodę – jesieńobserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie późną jesienią, występujących zjawisk atmosferycznych, np.: padającego deszczu, mgły, obniżającej się temperatury, skracającej się długości dnia; wyjaśnienie roli wody w życiu ludzi, zwierząt i roślin.

  2. Rozwijanie poczucia przynależności narodowej: stosowanie zwrotów: Jestem Polakiem. Mieszkam w Polsce. Mówię po polsku. Podawanie nazwy naszego kraju, symboli narodowych : flagi, godła, hymnu. Nazywanie największych rzek Polski: Wisły i Odry, morza – Bałtyku, gór – Tatr oraz większych miast Polski. Poznanie ważniejszych wydarzeń z życia Polski. Wskazywanie Polski na mapie Europy, nazywanie jej sąsiadów.

  3. Przyroda wokół nas- poznawanie zasad dbania o zwierzęta hodowane w domu: karmienia ich, wizyt u weterynarza, wychodzenia na spacer, nazywanie dorosłych i młodych zwierząt

  4. W świecie techniki- zapoznanie z wybranymi urządzeniami elektrycznymi, ich znaczeniem w gospodarstwie człowieka, rozbudzanie zainteresowań technicznych.

  5. Dbanie o nasze zdrowie i higienę: ubieranie się odpowiednio do warunków atmosferycznych występujących w danej porze roku (zapobieganie przegrzaniu i zmarznięciu);

przebywanie na świeżym powietrzu; uczestniczenie w spacerach, zabawach i ćwiczeniach ruchowych; nabywanie świadomości na temat zdrowego odżywiania

  1. Językowa aktywność dziecka; swobodne rozmowy na tematy bliskie dzieciom w kontaktach grupowych, wyodrębnianie w słowach sylab, określanie ich kolejności; dzielenie słów na sylaby; liczenie sylab w słowach; tworzenie słów rozpoczynających się, kończących się daną sylabą.

  2. Społeczna aktywność dziecka

określanie swoich cech fizycznych: wzrostu (w odniesieniu do innych), kolor włosów, kolor oczu,

uczestniczenie w sytuacjach stwarzających możliwość wyboru, przewidywanie skutków zachowań, zwracanie uwagi na konsekwencje wynikające z danego wyboru,

szukanie kompromisu w spornych sprawach,

przestrzeganie wspólnie ustalonych umów i zasad regulujących współżycie w grupie,

unikanie zachowań agresywnych, powstrzymywanie ich, dążenie do kompromisu

  1. Samodzielne wykonywanie czynności samoobsługowych − ściąganie ubrań i butów, umieszczanie ich w wyznaczonym miejscu, zakładanie ubrań i butów, korzystanie z toalety, spożywanie posiłków – prawidłowe posługiwanie się łyżką, widelcem.

  2. Rozwijanie ogólnej sprawności ruchowej.

  3. Śpiewanie piosenek, wyrażanie muzyki ruchem, zabawy ruchowo-rytmiczne.

  4. Poznawcza aktywność dziecka

rozróżnianie błędnego liczenia od poprawnego,

porównywanie szacunkowe liczebności zbiorów, np. poprzez łączenie w pary ich elementów, nakładanie ich na siebie, rozwijanie wyobraźni przestrzennej.

Urodziny Szymona

Szymonie :)

 

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, spełnienia marzeń życzą koleżanki, koledzy i panie z grupy 5!

 

   

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

Jesień w sadzie 12.10-16.10.2020

Miniony tydzień upłynął nam bardzo pracowicie. Poznawaliśmy symbole jesieni i wykonywaliśmy różne prace, które kojarzą nam się z tą właśnie porą roku.

 

 

 

       

 

                                                                                                                                                                                          Fot. Justyna Giza

 

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

 

Plan pracy dydaktyczno - wychowawczej na październik

PLAN PRACY DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ

NA PAŹDZIERNIK 2020 W GRUPIE VII (DZIECI 5-LETNIE)

 

Tematyka:

  1. Co robią zwierzęta jesienią?………...…….. 05 - 09.10.2020

  2. Jesień w sadzie ………………………...… .12 - 16.10.2020

  3. Jesień na działce ...........................................19 - 23.10.2020

  4. O sobie samym……..................................... 26 - 30.10.2020

 

 

Realizacja podstawy programowej:

  1. Fizyczny obszar rozwoju dziecka.

  2. Emocjonalny obszar rozwoju dziecka.

  3. Społeczny obszar rozwoju dziecka.

  4. Poznawczy obszar rozwoju dziecka.

 

Zadania:

  1. Poznawanie sposobów przygotowania się wybranych zwierząt do zimy - zwracanie uwagi na zmiany w wyglądzie zwierząt przed zbliżającą się zimą: zmiana ubarwienia, gęstnienie futra, piór, zwiększenie masy ciała, poznawanie warunków niezbędnych do rozwoju zwierząt.

  2. Przyroda jesienią - poznanie charakterystycznych cech późnojesiennej pogody, wyjaśnienie znaczenia słowa sad, ogród, rozpoznawanie i nazywanie wybranych warzyw i owoców, drzew owocowych, rozróżnianie owoców i warzywa za pomocą wzroku, dotyku, smaku, zapachu, nazywanie przetworów z owoców i warzyw, rozumienie konieczności spożywania owoców i warzyw.

  3. Społeczna aktywność dziecka: dostrzeganie swojej niepowtarzalności, a także niepowtarzalności innych, szanowanie jej, współdecydowanie o sposobie wykonywania danej czynności,

przestrzeganie wspólnie ustalonych umów i zasad regulujących współżycie w grupie.

  1. Rozwijanie relacji pomiędzy dziećmi, opartych na wzajemnym szacunku i akceptacji – współdziałanie podczas zabaw, gier, tańców integracyjnych, stosowanie form grzecznościowych względem siebie.

  2. Językowa aktywność dziecka; swobodne rozmowy na tematy bliskie dzieciom w kontaktach grupowych, wyodrębnianie w słowach sylab, określanie ich kolejności; dzielenie słów na sylaby; liczenie sylab w słowach; tworzenie słów rozpoczynających się, kończących się daną sylabą.

  3. Społeczna aktywność dziecka

określanie swoich cech fizycznych: wzrostu (w odniesieniu do innych), kolor włosów, kolor oczu,

uczestniczenie w sytuacjach stwarzających możliwość wyboru, przewidywanie skutków zachowań, zwracanie uwagi na konsekwencje wynikające z danego wyboru,

szukanie kompromisu w spornych sprawach,

przestrzeganie wspólnie ustalonych umów i zasad regulujących współżycie w grupie,

unikanie zachowań agresywnych, powstrzymywanie ich, dążenie do kompromisu.

  1. Dbamy o nasze zdrowie – przebywanie na świeżym powietrzu, uczestniczenie w spacerach, zabawach i ćwiczeniach ruchowych.

  2. Samodzielne wykonywanie czynności samoobsługowych − ściąganie ubrań i butów, umieszczanie ich w wyznaczonym miejscu, zakładanie ubrań i butów, korzystanie z toalety, spożywanie posiłków – prawidłowe posługiwanie się łyżką, widelcem.

  3. Rozwijanie ogólnej sprawności ruchowej.

  4. Śpiewanie piosenek, wyrażanie muzyki ruchem, zabawy ruchowo-rytmiczne.

  5. Poznawcza aktywność dziecka

rozróżnianie błędnego liczenia od poprawnego,

porównywanie szacunkowe liczebności zbiorów, np. poprzez łączenie w pary ich elementów, nakładanie ich na siebie,

rozwijanie wyobraźni przestrzennej.

Dzień chłopaka!

W dniu 30 września obchodziliśmy Dzień Chłopaka. Z tej okazji dziewczynki złożyły chłopcom najserdeczniejsze życzenia i wręczyły drobne upominki :)

 

 

       

                                                                                                                                                    Fot. Justyna Giza

 

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

Ogólnopolski Dzień Przedszkolaka ;))

Z okazji Dnia Przedszkolaka życzymy wszystkim dzieciom:

szacunku, zabawy przyjaciół, zdrowia, radości ....

Niech pobyt w przedszkolu stanie się wielką niezapomnianą PRZYGODĄ!!

 

                                

                                                                                                             Fot. Justyna Giza

 

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

 

Urodziny Edytki ;)

Edytko :)

 

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, spełnienia marzeń życzą koleżanki, koledzy i panie z grupy 5.

 

 

                                   

                                                                                                                                    Fot. Iwona Krzyżanek

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

15.09.2020 DZIEŃ KROPKI
15 (września) obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Kropki.
Celem Międzynarodowego Dnia Kropki jest wzbudzenie u dzieci kreatywności, pomysłowości
i zachęcenie ich do tworzenia, działania.Dzień Kropki jest to dzień odwagi i zabawy.
 Tego dnia nasze ubrania wypełnione były kolorowymi kropkami. Na zajęciach poznaliśmy genezę tego święta. Uważnie wysłuchaliśmy opowiadania jak to zwyczajna kropka zmieniła świat małej dziewczynki o imieniu Vashti. Historia ta uświadomiła przedszkolakom, że każdy z nas ma jakieś ukryte zdolności, TALENT.
Tego dnia również dostrzegaliśmy kropki tam, gdzie wcześniej nikt na nie nie zwracał uwagi. Okazało się, że kropki towarzyszą nam w naszym codziennym życiu:
są w kropkach biedronki, są w koronie króla, a nawet zdobią kapelusz muchomora.
Wspólnie z dziećmi , z kolorowych farb malowaliśmy fantazyjne obrazy.
BYŁO KOLOROWO I RADOŚNIE Śmiech
 
                                                 
                                                    
                                                                             Dziś wszyscy mieli na sobie kropki;)                                                     
                                                    
                                                                                                                               Fot. Justyna Giza
Justyna Giza
Bożena Dziewicka
Nasz pobyt w przedszkolu :)

Były kredki, plastelina więc nadszedł czas na farby ;)

 

 

Każdą pracę i zadanie nasze Przedszkolaki wykonują z pełnym zaangażowaniem ;)

 

 

 

                                                                      Fot. Justyna Giza

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

 

Urodziny Piotrusia ;)

                                                           

 

                                                              PIOTRUSIU

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin życzą koleżanki, koledzy i Panie z grupy 5 ;)

 

 

                                                                                                               fot. Justyna Giza

Nasze wspaniałe prace ;)

 Wspaniałe prace plastyczne w wykonaniu naszych Przedszkolaków ;)

 

 

Niektóre prace można zobaczyć w szatni na tablicy naszej grupy ;)

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

Zadania dydaktyczno - wychowawcze na miesiąc wrzesień

`PLAN PRACY DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ

NA WRZESIEŃ 2020 W GRUPIE V (DZIECI 5-LETNIE)

 

Tematyka:

  1. Witamy w przedszkolu ………...…….. 04 - 08.09.2020

  2. To jestem ja ………………………...… 07 - 11.09.2020

  3. Moja grupa ............................................ 14 - 18.09.2020

  4. Moja droga do przedszkola ……........... 21 - 25.09.2020

  5. Idzie jesień … przez las, park…..…...... 28.09 - 02.10.2020

 

Realizacja podstawy programowej:

  1. Fizyczny obszar rozwoju dziecka.

  2. Emocjonalny obszar rozwoju dziecka.

  3. Społeczny obszar rozwoju dziecka.

  4. Poznawczy obszar rozwoju dziecka.

 

Zadania:

  1. Współtworzenie przyjaznej atmosfery w grupie - przestrzeganie wspólnie ustalonych umów i zasad regulujących współżycie w grupie.

  2. Rozwijanie relacji pomiędzy dziećmi, opartych na wzajemnym szacunku i akceptacji – współdziałanie podczas zabaw, gier, tańców integracyjnych, stosowanie form grzecznościowych względem siebie.

  3. Poznawanie swojego ciała poprzez zabawy – rysowanie siebie, dostrzeganie swojej niepowtarzalności, a także niepowtarzalności innych, szanowanie jej.

  4. Nasz kontakt z techniką – Środki transportu – poznanie różnych środków transportu: lądowego, wodnego, powietrznego; poznanie znaczenia pasów, sygnalizacji świetlnej, znaków drogowych; zaznajamianie z zasadami ruchu drogowego z wykorzystaniem zabaw tematycznych, literatury, wycieczek; poznawanie wybranych pojazdów, w tym specjalistycznych, np.: straży pożarnej, karetki pogotowia, policji.

  5. Poznajemy przyrodę – jesień – oglądanie drzew znajdujących się w bliskim otoczeniu, nazywanie ich, wyjaśnianie zjawiska usychania liści; rozpoznawanie drzew po ich liściach i owocach; zbieranie owoców drzew, wykorzystywanie owoców w działalności plastycznej, technicznej, matematycznej, muzycznej oraz w inny niestandardowy sposób; poznawanie wybranych przedstawicieli grzybów jadalnych (borowik, maślak) i niejadalnych (muchomor sromotnikowy); pokazywanie na wybranych przykładach (jeża, wiewiórki, bociana), jak zwierzęta przygotowują się do nadchodzącej zimy (odlatują do Afryki, gromadzą zapasy, zasypiają); zwracanie uwagi na zmiany w wyglądzie zwierząt (zmiana ubarwienia, gęstnienie futra, piór).

  6. Dbamy o nasze zdrowie – przebywanie na świeżym powietrzu, uczestniczenie w spacerach, zabawach i ćwiczeniach ruchowych.

  7. Rozwijanie mowy: komunikowanie się w grupie – mówienie o swoich potrzebach, odpowiadanie na pytania dotyczące wysłuchanego utworu, słuchanie i rozpoznawanie odgłosów dochodzących z otoczenia, słuchanie i powtarzanie podanych słów, zdań.

  8. Samodzielne wykonywanie czynności samoobsługowych − ściąganie ubrań i butów, umieszczanie ich w wyznaczonym miejscu, zakładanie ubrań i butów, korzystanie z toalety, spożywanie posiłków – prawidłowe posługiwanie się łyżką, widelcem.

  9. Rozwijanie ogólnej sprawności ruchowej.

  10. Śpiewanie piosenek, wyrażanie muzyki ruchem, zabawy ruchowo-rytmiczne.

  11. Edukacja matematyczna – przeliczanie elementów zbioru w zakresie dostępnym dziecku, porównywanie liczebności, określanie wielkości przedmiotów, ustalanie równoliczności zbiorów poprzez łączenie ich elementów w pary, nakładanie ich na siebie lub przeliczanie, dobieranie przedmiotów w pary funkcyjne.

 

 

 

Pierwszy wspólny tydzień 01-04.09.2020

Za nami pierwszy wspólny tydzień, po bardzo długiej nieobecności...

 

Tydzień pełen wrażeń, wspólnych zabaw, wspomnień  i planów na najbliższe dni ;)

 

                                                                                                                              Fot. Justyna Giza 

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

Iwona Krzyżanek

 

 

Witamy w nowym roku szkolnym 2020/21 ;)

Rozpoczynamy nowy rok szkolny ;))) 

 

Witamy wszystkie nasze kochane Przedszkolaki ;)) 

 

                                             

 

Niech to będzie rok pełen ciekawych przygód i  mile spędzonego czasu w przedszkolu ;)

 

 

 

Justyna Giza

Bożena Dziewicka

 

[ Cookies - info ]Oprogramowanie CMS: DragoN-NogarD © ( www: http://nogard.pl )